צמיחה בשוק הפרסום בתוך האפליקציה, גודל, נתח, דוח תעשיה ותחזית 2022-2028

פרסום בתוך האפליקציה מסתמן כשיטת הפרסום המקוון הפופולרית ביותר בשנים האחרונות שמניעה את ההכנסות של מותגי אפליקציות. הטלפון הנייד נישא על ידי אנשים לכל מקום שאליו הם הולכים ולכן יש להם הזדמנות להגיע לקהל רחב יותר עם פרסום באפליקציה. ניתן לייחס בעיקר את הצמיחה של השוק לכמות הזמן הגדלה במהירות המושקעת בשימוש ביישומים ניידים. יתרה מכך, זמן השימוש בפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר גם הוא עולה במידה ניכרת. נכון ליולי 2020, לפלטפורמות כמו פייסבוק, יוטיוב, FB Messenger, WeChat ואינסטגרם יש יותר ממיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם, בראשם פייסבוק עם 2.6 מיליארד ואחריה YouTube עם 2.0 מיליארד משתמשים פעילים. זה יספק לשוק בתוך היישומים הזדמנויות התרחבות חדשות.

כדי לבקש דוגמה מהדוח שלנו על שוק הפרסום בתוך האפליקציה : https://www.omrglobal.com/request-sample/in-application-advertising-market

פרסום בתוך אפליקציה מציע רמה גבוהה של התאמה אישית לאפליקציות לנייד עם הזדמנויות טובות יותר להרחיב את טווח ההגעה על ידי הגעה ישירה למשתמשים דרך אפליקציות. בנוסף לכך, פרסומות בתוך האפליקציה מספקות גם אפשרות להגדלה על מנת להתאים למסגרת האפליקציה ולכן נראות הרבה יותר מושכות למשתמש. זה, בתורו, יניע את מספר המשתמשים ובכך יסייע לצמיחת שוק הפרסום בתוך האפליקציה. 

כיסוי שוק

  • מספר השוק הזמין עבור – 2019-2026
  • שנת בסיס – 2019
  • תקופת תחזית- 2020-2026
  • פלח מכוסה- 
  • לפי סוג פרסומת
  • לפי יישום
  • אזורים מכוסים-
  • צפון אמריקה
  • אֵירוֹפָּה
  • אסיה פסיפיק
  • שאר העולם
  • נוף תחרותי- Google AdMob (Google Inc.), InMobi Pte. Ltd., Smaato, Inc., Verizon Media, Facebook Inc.

דוח מלא של שוק הפרסום בתוך האפליקציה זמין בכתובת: https://www.omrglobal.com/industry-reports/in-application-advertising-market

פלח דוחות שוק פרסום גלובלי בתוך האפליקציה

לפי סוג פרסומת

  • מודעות ביניים 
  • מודעות וידאו לנייד 
  • מודעות וידאו מתגמלות 
  • מודעות מותאמות 
  • אחרים

לפי יישום

  • מדיה חברתית
  • משחקים 
  • מסחר אלקטרוני 
  • הזרמת וידאו ומוזיקה 
  • חדשות, פיננסים וחינוך
  • לִנְסוֹעַ 
  • אחרים

פלח דוחות שוק פרסום גלובלי בתוך האפליקציה

צפון אמריקה

  • ארצות הברית
  • קנדה

אֵירוֹפָּה

  • בְּרִיטַנִיָה
  • גֶרמָנִיָה
  • סְפָרַד
  • צָרְפַת
  • אִיטַלִיָה
  • שאר אירופה

אסיה פסיפיק

  • הוֹדוּ
  • חרסינה
  • יפן
  • דרום קוריאה
  • שאר APAC

שאר העולם

  • אמריקה הלטינית 
  • מזרח תיכון ואפריקה

פרופילי חברה

  • AdColony, Inc.
  • Adform A/S
  • Amobee Inc. (Singapore Telecommunications Ltd.)
  • אפל בע"מ.
  • BYYD, LLC
  • Facebook, Inc.
  • Google AdMob (Google Inc.)
  • IconPeak (Fibermobi Performance Marketing Solutions GmbH)
  • Ltd.
  • Mobupps
  • MoPub (Twitter, Inc.)
  • PubMatic, Inc.
  • Smaato, Inc.
  • Smadex S.L.
  • SmartyAds Inc.
  • StackAdapt Inc.
  • StartApp Inc.
  • Tapjoy, Inc.
  • Verizon Media
  • ZEDO, Inc.
  • Zoomd Technologies Ltd.

Reasons to buy from us –

  1. We cover more than 15 major industries, further segmented into more than 90 sectors.
  2. More than 120 countries are for analysis.
  3. Over 100+ paid data sources mined for investigation.
  4. Our expert research analysts answer all your questions before and after purchasing your report.

About Orion Market Research 

אוריון מחקר שוק (OMR) היא חברת מחקרי שוק וייעוץ הידועה בדו"חות הפריכים והתמציתיים שלה. החברה מצוידת בצוות מנוסה של אנליסטים ויועצים. OMR מציעה דוחות מחקר סינדיקט איכותיים, דוחות מחקר מותאמים אישית, ייעוץ ושירותים מבוססי מחקר אחרים.

איש קשר לתקשורת:

שם החברה: אוריון מחקר שוק

איש קשר: מר אנורג טיווארי

דוא"ל:  info@omrglobal.com

מספר יצירת קשר: +91 7803040404

כתיבת תגובה