שוק המסחר האלקטרוני בצרפת גדל באופן מסיבי עד 2022-2026 שחקנים מרכזיים: Amazon Services Europe Sarl, Cdiscount SA, eBay France SAS, La Redoute SA (Motier SAS)

Market Insights Reports  הוסיפה נתונים סטטיסטיים חדשים למאגר שלה בשם, שוק מסחר אלקטרוני בצרפת . הוא מספק לסקירה כללית של התעשייה ניתוח צמיחת שוק עם פרספקטיבה היסטורית ועתידנית עבור הפרמטרים הבאים; נתוני עלות, הכנסות, דרישות ואספקה ​​(לפי העניין). בנוסף, הדו"ח שופך אור גם על פלטפורמות טכנולוגיות, בנוסף לכלים ייחודיים ומתודולוגיות שיסייעו להניע את הביצועים של תעשיות. דו"ח שוק המסחר האלקטרוני בצרפת מכסה  את ההשפעה שלאחר ה-COVID-19  על אזורים שונים ומדינות גדולות ועל ההתפתחות העתידית של התעשייה.

שוק המסחר האלקטרוני הצרפתי הוערך ב-114.4 מיליארד דולר בשנת 2020 וצפוי להגיע ל-203.57 מיליארד דולר עד 2026, ורשום CAGR של 10.04% בתקופת התחזית מ-2021 עד 2026. 

 (הנחה שטוחה של 25% על דוח זה)

לחץ על הקישור כדי לקבל עותק דוגמה חינם של הדוח:

https://www.marketinsightsreports.com/reports/05202906116/france-e-commerce-market-growth-trends-covid-19-impact-and-forecasts-2021-2026/inquiry?Mode=A28

שחקני מפתח מובילים  בשוק המסחר האלקטרוני בצרפת הם  Amazon Services Europe Sarl, Cdiscount SA, eBay France SAS, La Redoute SA (Motier SAS), PriceMinister SAS (Rakuten Group), Group Auchan SA, Groupe Fnac Darty, Vertbaudet SAS, Leroy Merlin SA, Carrefour SA ואחרים.                                       

חדשות ועדכון בתעשייה:

– מאי 2020 – אמזון הודיעה לפתוח מחדש את מרכזי ההפצה שלה בצרפת לאחר שהם נסגרו לפני יותר מחודש עקב מחלוקת עם איגודי עובדים על בריאות ובטיחות העובדים. איגוד עובדים הגיש תביעה משפטית בתלונה שאמזון לא מספקת מספיק הגנה לעובדיה מפני הידבקות בנגיף הקורונה במחסניה. בית המשפט הורה לאמזון להגביל את עצמה למכירת מוצרים "חיוניים" בלבד במדינה.

– אפריל 2020 – Cdiscount הודיעה על ששת החודשים של מנוי חינם ללא כל דמי ביטול עבור המוכרים החדשים שרוצים להתחיל למכור ב-Cdiscount. כדי לתמוך למוכרים במצב זה, Cdiscount פרסמה גם להציע את מנוי הסכום של אפריל לכל המוכרים שהעבירו את החנות שלהם למצב חופשה. Cdiscount יהיה סכום ההחזר של 39.99 אירו HT כשובר במהלך העשור הבא.

מגמות מפתח בשוק:

צפויה צמיחה משמעותית במסחר האלקטרוני עקב התפרצות COVID-19

– התפרצות ה-COVID-19 והסגר הארצי השפיעו באופן מסיבי על תעשיית הקמעונאות ברחבי העולם, במיוחד על מודל הלבנים והמרגמות. עם זאת, מסחר אלקטרוני הוא אחד מהמגזרים הבודדים שצפו באינטראקציה מוגברת של הצרכנים בתחומים רבים. ואותה מגמה באה לידי ביטוי גם בצרפת. מכיוון שחנויות לא חיוניות נסגרו והוצאו צווי נעילה בפריסה ארצית, זה אילץ עסקים רבים בארץ להסתגל ולהגיב במהירות לשינויים בסדר העדיפויות של הצרכנים. מכיוון שהדיגיטל הפך לשיטה החדשה בנסיבות אלה, חלקים מסוימים של מגזר המסחר האלקטרוני הצרפתי היו עדים לצמיחה משמעותית.
– לדוגמה, על פי חברת התוכנה Wedia, בארה"ב, במהלך מרץ ואפריל 2020, תעבורת האינטרנט בצרפת עלתה ב-70% והשימוש ברשתות חברתיות גדל ב-61%, מה שהביא לעלייה בהמרות מקוונות ברחבי המקוון מרקטפלייס ואתרי מסחר אלקטרוני, ש-18% מהם רשמו מחזור גבוה יותר. המדינה גם ראתה 27% יותר תנועה בשוק המקוון, ואתרים שמוכרים מוצרי בית ראו 22% יותר תנועה. גם תעשיית התשלומים הדיגיטליים עדה לעלייה במדינה, עקב צמיחת המסחר האלקטרוני עקב COVID-19. לכן, בנקים במדינות רבות באירופה הגיבו בהעלאת המגבלה לתשלומים ללא מגע ללא הזנת סיכה.
– למרות שצרפת הקלה בהקלות הנעילה שלה, המדינה עדיין עדה לעלייה בזיהומים, חלקם בפעם הראשונה מזה שבועות. באפריל 2020, נשיא צרפת הציע שאזור שנגן יישאר סגור עד ספטמבר 2020. כל הגורמים הללו צפויים להניע את הממשלה לדחוף את הצרכנים לעבר יותר פעילויות מקוונות, ובכך לתדלק את ההשקעות בשוק הנחקר. הסטארט-אפ שבסיסו בצרפת, Mirakl, עבד עם אתרי מסחר אלקטרוני כדי לעזור להם לבנות שוק עם מוכרים של צד שלישי. באפריל 2020, החברה פיתחה שוק בשם StopCOVID19.fr כדי לרכז את ההיצע והביקוש של מוצרים חיוניים במהלך משברי COVID-19. גם ממשלת צרפת תמכה בפרויקט.
– יצרנית המזון האורגני הצרפתית, Organic Alliance, משקיעה יותר ויותר כדי לשפר את התשתית הדיגיטלית שלה ולנהל את דרכה במשבר, מכיוון שהחברה עדה לעלייה בביקוש מהערוצים המקוונים. מבנה החברה מגיב למחויבותה לנגישות ולפיתוח היצע רב-ערוצים. לדברי החברה, המגזר היה עד לספיגה המואצת של פתרונות דיגיטליים חדשים עקב משבר ה-COVID-19 והנעילות הלאומיות שלאחר מכן.

עיון מלא בתיאור הדוח ובתוכן העניינים:

https://www.marketinsightsreports.com/reports/05202906116/france-e-commerce-market-growth-trends-covid-19-impact-and-forecasts-2021-2026?Mode=A28                         

דוח זה של שוק המסחר האלקטרוני בצרפת מתייחס ל:

– גודל השוק בין השנים 2016-2021

– צמיחת שוק צפויה עד 2026

– תחזית כיצד ישפיעו גורמי שוק, מגבלות והזדמנויות עתידיות

– פלחים ואזורים שיניעו או יובילו את צמיחת השוק ומדוע

– מיפוי מקיף של הנוף התחרותי

– ניתוח מעמיק של אסטרטגיות קיימות מרכזיות שאומצו על ידי שוק השוק.                              

שאלות נפוצות על  שוק המסחר האלקטרוני בצרפת:

– מהן ההתפתחויות האחרונות ומדיניות הממשלה?
– מדוע אנו עשויים לחזות ירידה בכלכלה מסוימת בשנה הבאה?
– למה אנחנו אומרים שהמטבע אמור להתחזק?
– אילו מדינות ומגזרים מציעים את הפוטנציאל הגבוה ביותר?
– היכן הסכנות הגדולות ביותר?              

אנו מציעים גם התאמה אישית לפי דוח המבוסס על דרישת הלקוח הספציפית:

– ניתוח רמת מדינה בחינם עבור כל  5 מדינות  לבחירתך.

– ניתוח תחרותי חינם של כל  שחקני מפתח בשוק.

–  40 שעות אנליסט בחינם  לכיסוי כל נקודת נתונים אחרת

עלינו:

MarketInsightsReports  מספקת מחקרי שוק סינדיקטיים על ענפי תעשייה, לרבות שירותי בריאות, טכנולוגיית מידע ותקשורת (ICT), טכנולוגיה ומדיה, כימיקלים, חומרים, אנרגיה, תעשייה כבדה וכו'.  MarketInsightsReports  מספקת כיסוי מודיעין שוק גלובלי ואזורי, השקפת שוק של 360 מעלות כולל תחזיות סטטיסטיות, נוף תחרותי, פילוח מפורט, מגמות מפתח והמלצות אסטרטגיות.

צור קשר:

אירפן טמבולי (ראש מחלקת מכירות) – דוחות תובנות שוק

טלפון: + 1704 266 3234 | +91-750-707-8687

sales@marketinsightsreports.com  | irfan@marketinsightsreports.com

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *