שוק מרכז קשר מבוסס ענן 2021 ניתוח SWOT ואסטרטגיות עסקיות מפתח על ידי שחקנים מובילים – Avaya Contact Center (Ayaya Group), RingCentral Inc., Genesys Telecommunications Laboratories Inc.

מחקר אחרון על דוח שוק מרכז קשר מבוסס ענן מכסה תחזית וניתוח ברמה עולמית, אזורית ומדינה. המחקר מספק מידע היסטורי של 2016-2021 יחד עם תחזית משנת 2021 עד 2025 הנתמכת הן בנפח והן בהכנסות (מיליון דולר). המחקר כולו מכסה את המניעים והמעצורים העיקריים עבור שוק מרכז הקשר מבוסס הענן. דוח זה כלל סעיף מיוחד על ההשפעה של COVID19. כמו כן, שוק מרכז קשר מבוסס ענן (לפי שחקני מפתח מרכזיים, לפי סוגים, לפי יישומים ואזורים מובילים) תחזית פלח, הערכה עסקית, תרחיש תחרות ומגמות. הדו"ח נותן גם סקירה של 360 מעלות של הנוף התחרותי של תעשיות מרכז הקשר מבוסס הענן.

שוק מרכזי הקשר מבוססי הענן הוערך ב-2019 ב-13.67 מיליארד דולר, והוא צפוי להגיע ל-44.86 מיליארד דולר עד 2025, ב-CAGR של 23.11% במהלך תקופת התחזית (2020 – 2025).

שוק מרכז הקשרים מבוסס הענן הוא תחרותי ביותר ומורכב ממספר שחקנים מרכזיים. חברות מובילות כמו  Avaya Contact Center (Ayaya Group), RingCentral Inc., Genesys Telecommunications Laboratories Inc., 3CLogic Inc., Connect First Inc., Five9 Inc., Mitel Networks Corporation, Aspect Software Parent Inc., 8X8 Inc., Avaya Holdings קורפ, NICE inContact

הורד עותק לדוגמה של הדוח ב-PDF:

https://www.marketinsightsreports.com/reports/10192355526/cloud-based-contact-center-market-growth-trends-and-forecast-2020-2025/inquiry?Mode=VIIIXX

ניתוח אזורי:

יתר על כן, כדי להרחיב את ההבנה, חוקרים בחנו את שוק מרכז הקשר העולמי מבוסס ענן מנקודת מבט גיאוגרפית, תוך התחשבות באזורים ובמדינות הפוטנציאליות. הניתוח האזורי יסייע לשחקני השוק לקבל החלטות נכונות לגבי ההשקעות העתידיות שלהם.

דוח שוק מרכז קשר מבוסס ענן כולל את האזורים הגיאוגרפיים הבאים כמו צפון אמריקה, אירופה, סין, יפן, דרום מזרח אסיה, הודו ו-ROW.

חדשות והתפתחויות בתעשייה:

– אפריל 2019 – ZephyrTel הודיעה כי היא חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי ממוקד טלקום עם Amazon Web Services (AWS) להעברת פתרונות ZephyrTel ל-AWS, כולל OASIS Cloud Contact Center.

– ספטמבר 2019 – Avaya השיקה תכונות חדשות להצעות מרכז הקשר מבוסס הענן שלה. אלה כוללים (א) Avaya IX Teamspace מספקת יכולות צ'אט והודעות מדיה בקרב לקוחות, סוכנים וצוות עורפי, (ב) Avaya IX Dashboard, לוח מחוונים פתוח ומודולרי המספק תמונת מצב של ביצועי מסע הלקוח והלקוח המשויך אליו. ניסיון עם אנליטיקה משופרת, (ג) Agent Scripting – פלטפורמת סקריפטים לזרימת שיחות מבוססת דפדפן המספקת את היכולת להגדיר זרימות שיחות נכנסות ויוצאות.

היקף הדוח

– ניתן לשלב ערוצים מודרניים על ידי שימוש בממשקי תכנות יישומי תקשורת (API). לאחר מכן ניתן ליישם תובנות בהנחיית Analytics כדי לספק חוויות לקוח עשירות בהקשר ובהתאמה אישית. יתרה מכך, מכיוון שאין מקום עבודה מרוכז, סוכנים יכולים לפעול מרחוק כדי להציע שירות שירות לקוחות מסביב לשעון.

– מוקדים טלפוניים מבוססי ענן מחליפים לאט לאט את המוקדים המקומיים. על פי מצב חווית הלקוח 2018, ההגירה של 39% ממרכזי הקשר בבריטניה לענן, כאשר 57% מהם מציירים תוכנית פעולה למעבר למוקדי טלפון מבוססי ענן בשלוש השנים הקרובות, מצביעה על הפוטנציאל של השוק הכולל.

– מרכזי קשר בענן הפכו לצעד הכרחי עבור חברות לאמץ גישה שיטתית שמשפרת את הביצועים, מתעלת תמיכה ומעורבות, דיווח וניתוח כדי לתמוך בהצלחה בבסיס לקוחות, שבו העדפות הלקוחות ממשיכות להשתנות. האתגר עבור ארגונים טמון בבחירת הפתרון הנכון למרכז הקשר בענן ושותף אסטרטגי להשגת יעדים אלו.

עיין בתיאור הדוח המלא ובתוכן העניינים בכתובת:

https://www.marketinsightsreports.com/reports/10192355526/cloud-based-contact-center-market-growth-trends-and-forecast-2020-2025?Mode=VIIIXX

מגמות מפתח בשוק

BFSI יהיה עד לשיעור הצמיחה הגבוה ביותר במהלך תקופת התחזית

– מגזר BFSI צפוי להיות עד לצמיחה משמעותית עבור מרכזי קשר מבוססי ענן. מוסדות פיננסיים רבים מאמצים פתרונות מבוססי ענן על מנת להפוך את המתקנים לנוחים. תעשיית הבנקאות הופכת לדיגיטלית, עם האימוץ המוגבר של פלטפורמות ענן.

– לדוגמה, Ameyo, מיזם תוכנת מחשבים, מציע תוכנת מרכז קשר מבוסס ענן למגזר הבנקאי. לדברי Ameyo, בסיס הלקוחות של חברות BFSI הופך לעצום ובכך נוצר צורך ברמות גבוהות של שירות לקוחות. האינטראקציות עם הלקוחות בבנקים ובמוסדות פיננסיים אחרים רגישות מאוד. היא דורשת תוכנת אינטראקציה מתוחכמת עם לקוחות המסייעת לאחסן, לעבד ולנתח את הנתונים בצורה יעילה וחסכונית.

– לפי Financial News London, 80% מהוצאות ה-IT של הבנק הן על תחזוקה של טכנולוגיה ישנה, ​​ועד 300 מיליון דולר מושקעים מדי שנה בניהול ותחזוקה של מערכות שונות אלו. גורם זה מאלץ את הבנקים להשקיע בפתרון ענן, בין אם מדובר בשירותי ענן מקומיים או בשירותי ענן פרטיים וציבוריים, כדי להשיג מדרגיות רבה יותר ותקשורת משולבת בין מערכות שונות.

אירופה צפויה להיות השוק הצומח ביותר

– אירופה פועלת כמטה של ​​כמה ממרכזי הטכנולוגיה החשובים בעולם ומניעה ומאמצת משמעותית של טכנולוגיה מודרנית. חששות עלות ותאימות באזור הניעו ארגונים רבים לעבור לענן ולאפשר ניידות עובדים.

– למשל, מדינות רבות באירופה משקיעות רבות בתשתיות הדיגיטליות שלה, אבל יוזמות פרטיות וציבוריות הושקו כדי למלא את פער הכישורים וגם להאיץ את קצב אימוץ הענן. למשל, ממשלות בולגריה, פולין ורומניה התחייבו לשפר את התשתיות הדיגיטליות שלהן, בעוד שממשלת אוקראינה נמצאת הרבה לפני היעד שלה להכפיל את ההוצאות על מחקר ופיתוח ICT עד 2020.

– מוקדים טלפוניים הם חלק חשוב בתעשיות רבות בבריטניה. הצפי הוא שכמעט אחד מכל חמישה סוכני מוקד טלפוני בבריטניה עובדים במגזר הפיננסי, האחראי ל-18% מכוח העבודה כולו. מגזרים רבים אחרים הם גם משמעותיים בתעשיית המוקדים הטלפוניים בבריטניה, כולל טלמרקטינג, מגזר ציבורי, IT ותקשורת וספקי שירות. יתרה מכך, מגזר מרכז הקשר ממשיך לצמוח בספרד.

מהם גורמי השוק המוסברים בדוח?

פיתוחים אסטרטגיים מרכזיים : המחקר כולל גם את ההתפתחויות האסטרטגיות המרכזיות של השוק, הכוללות מו"פ, השקת מוצר חדש, מיזוגים ורכישות, הסכמים, שיתופי פעולה, שותפויות, מיזמים משותפים וצמיחה אזורית של המתחרים המובילים הפועלים בשוק בעולם קנה מידה אזורי.

מאפייני שוק מרכזיים:  הדו"ח העריך מאפייני שוק מרכזיים, כולל הכנסות, מחיר, קיבולת, שיעור ניצול קיבולת, ברוטו, ייצור, קצב ייצור, צריכה, יבוא/יצוא, היצע/ביקוש, עלות, נתח שוק, CAGR ורווח גולמי . בנוסף, המחקר מציע מחקר מקיף של דינמיקת השוק המרכזית והמגמות האחרונות שלהן, יחד עם פלחי שוק ותתי פלחים רלוונטיים.

כלים אנליטיים:  דוח שוק מרכז קשר מבוסס ענן כולל את הנתונים הנלמדים והמוערכים במדויק של שחקני מפתח בתעשייה והיקפם בשוק באמצעות מספר כלים אנליטיים. הכלים האנליטיים כמו ניתוח חמשת הכוחות של פורטר, בדיקת היתכנות וניתוח תשואות השקעה שימשו לניתוח הצמיחה של שחקני מפתח הפועלים בשוק. 

המחקר כולל נתונים היסטוריים מ-2015 עד 2020 ותחזיות עד 2025, מה שהופך את הדוחות למשאב רב ערך עבור מנהלי תעשייה, שיווק, מכירות ומנהלי מוצר, יועצים, אנליסטים ואנשים אחרים המחפשים נתוני מפתח בתעשייה במסמכים נגישים עם הצגתם ברורה טבלאות וגרפים.

סיבות לרכישה דוח זה:

– גיליון אומדן השוק (ME) בפורמט אקסל

– 3 חודשים של תמיכת אנליסטים

עלינו:

MarketInsightsReports  מספקת מחקרי שוק סינדיקטיים על ענפי תעשייה, לרבות שירותי בריאות, טכנולוגיית מידע ותקשורת (ICT), טכנולוגיה ומדיה, כימיקלים, חומרים, אנרגיה, תעשייה כבדה וכו'.  MarketInsightsReports  מספקת כיסוי מודיעין שוק גלובלי ואזורי, השקפת שוק של 360 מעלות. כולל תחזיות סטטיסטיות, נוף תחרותי, פילוח מפורט, מגמות מפתח והמלצות אסטרטגיות.

צור קשר:

אירפן טמבולי (ראש מחלקת מכירות) – דוחות תובנות שוק

טלפון: + 1704 266 3234 | +91-750-707-8687

sales@marketinsightsreports.comirfan@marketinsightsreports.com

 

 

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *