שוק המשחקים MMORPG לפי נפח צריכה, מגמת צמיחה ותחזית צמיחה 2021-2025| Activision Blizzard, Inc., Electronic Arts Inc

הדו"ח מציג הערכה מעמיקה של שוק המשחקים MMORPG כולל טכנולוגיות מאפשרות, מגמות מפתח, מניעי שוק, אתגרים, סטנדרטיזציה, נוף רגולטורי, מודלים של פריסה, מקרי מקרה של מפעילים, הזדמנויות, מפת דרכים עתידית, שרשרת ערך, פרופילים ואסטרטגיות של שחקנים אקולוגיים. . הדו"ח מציג גם תחזיות להשקעות ב-MMORPG Gaming מ-2021 עד 2025. דו"ח מחקר זה מספק גם ניתוח השפעה לאחר COVID-19 של תעשיית המשחקים של MMORPG.

שוק המשחקים MMORPG גדל ב-CAGR של 9.5% במהלך תקופת התחזית (2021-2025).

שוק המשחקים MMORPG הוא תחרותי ביותר ומורכב ממספר שחקנים מרכזיים. חברות מובילות כמו  Activision Blizzard, Inc., Electronic Arts Inc., Ubisoft Entertainment SA, NCSOFT Corporation, Giant Interactive Group Inc., Tencent Holdings Limited, Amazon Game Studios, Nexon Co., Ltd., Jagex Limited, Bright Star Studios

לחץ על הקישור כדי לקבל עותק לדוגמה בחינם של הדוח:

https://www.marketinsightsreports.com/reports/07202153683/mmorpg-gaming-market-growth-trends-forecasts-2020-2025/inquiry?Mode=VIIIXX

חדשות והתפתחויות בתעשייה:

– במאי 2020, Dreamside Interactive תכננה לפגוע בגישה המוקדמת של Steam של Frozen Flame, שהוא משחק פעולה MMORPG חדש שפותח על ידי החברה. החברה גם מנהלת כעת קמפיין מימון המונים וגייסה למעלה מ-115 אלף דולר למימון פיתוח המשחק.

– באפריל 2020, Bright Star Studios, מפתחת הדור הבא של MMORPGs חברתיים, הכריזה על השקעה של 700K USD מראש על ידי Play Ventures. המימון נעשה בהשתתפות Galaxy Interactive דרך קרן ההון סיכון Galaxy EOS שלה. החברה תשתמש בהשקעה כדי להרחיב את הצוות ולהאיץ את השקת המשחקים המקוונים שלה.

היקף הדוח

– החדירה הגוברת לאינטרנט מדגישה את הביקוש למשחקי MMORPG ברחבי העולם. המספר ההולך וגדל של אנשים בעלי גישה לאינטרנט בכלכלות מתפתחות כמו מדינות אסיה פסיפיק גדל מאוד בשנים האחרונות עקב ההתרחבות הגלובלית של יצרני מוצרי אלקטרוניקה סיניים המציעים סמארטפונים, טאבלטים, קונסולות משחקים, וההשקעה של הממשל המקומי ב- תשתית אינטרנט. לפי הנתונים של GlobalWebIndex, זה מצביע על כך שיותר ממיליארד אנשים ברחבי העולם מעוניינים כעת בסטרימינג באינטרנט בכל חודש. הנתונים העדכניים ביותר מצביעים על כך שכמעט רבע מכלל משתמשי האינטרנט, צופים בשידורים חיים של גיימרים אחרים שמשחקים בכל חודש.

– משחקי ה-MMORPG נשארים מרוכזים במידה רבה ותלויים בעיקר בנכונותו של המפתח לתמוך במשחק עם עדכונים. ריכוזיות זו פגיעה משמעותית הן להתקפות והן להפסקות. התקפות DDOS הן תופעה שכיחה במבנה השרת הריכוזי של משחקים אלה. כך למשל, Blizzard Entertainment, שהיא היוצרת של World of Warcraft, ככל הנראה אחד ממשחקי ה-MMORPG המצליחים בצורה משמעותית, הייתה יעד להתקפות מסוג זה בימים האחרונים.

עיין בתיאור הדוח המלא ובתוכן העניינים בכתובת:

https://www.marketinsightsreports.com/reports/07202153683/mmorpg-gaming-market-growth-trends-forecasts-2020-2025?Mode=VIIIXX

מגמות מפתח בשוק

קונסולת המשחקים צפויה לגדול בקצב ניכר במהלך תקופת התחזית

– שחקנים שמעדיפים להשתמש בקונסולות משחקים צפויים להיות בעלי מנוי למשחקים, ויש להם ניצול משחק משמעותי. באופן רחב יותר, שחקני קונסולות נוטים להעריך הזרמת וידאו במקום טלוויזיה בתשלום מסורתית. שחקני קונסולות נמשכים גם לשירותי הזרמת וידאו בתשלום עבור המשחקים. במונחים של השפעה והגעה לגיימרים אלה, לפרסום משחקי וידאו יש השפעה משמעותית.

– עם האימוץ הגובר של esports, עלייתם של משחקי וידאו באמצעות קונסולות הולכת וגוברת ותראה צמיחה נוספת בשנים הקרובות. כתגובה למגמה זו, ספקי קישוריות ובידור יכולים למקד לשחקני קונסולות על ידי הצעת שירותי וידאו הקשורים לקונסולות, כמו ספורט חי, פס רחב מהיר, ויצירת רווחים מהקהל בצורה אופטימלית יותר באמצעות שירותים הנתמכים במודעות OTT. חברות משחקי וידאו יכולות להציע תמחור פרימיום עבור שירותי מנויים למשחקים, שיכולים לכלול גישה לאירועי ספורט אלקטרוני ותוכן מקורי.

הפלח האזורי של צפון אמריקה מחזיק בנתח משמעותי בשוק במהלך תקופת התחזית

– בשנים האחרונות, העלייה במשחקים על פני דורות בארצות הברית ובקנדה הייתה דרמטית ומהירה. בארצות הברית, למעלה מ-30% מהצרכנים משלמים עבור שירותי מנוי למשחקים, ויותר מ-35% משחקים במשחקי וידאו מקוונים לפחות פעם בשבוע.

– נכון לעכשיו, עסקי בידור רבים גם מכירים בכך שמשחקי MMORPG, כמו Fortnite, שמשכה כמעט 250 מיליון גיימרים תוך פחות משנתיים, הפכו למתחרים לגיטימיים בשוק. באקו-סיסטם המשחקים של צפון אמריקה, במקביל, האימוץ הגובר של שירותי מנוי ישיר לצרכן מחברות המאפשרות טכנולוגיה ואולפני הוליווד יצרו סביבה תחרותית באזור.

– בכל הנוגע לשיטות התשלום עבור רכישות של תכונות המשחק והמשחקים, הגיימרים באזור היו מפוצלים מקרוב בין כרטיסי חיוב וכרטיסי אשראי, כאשר PayPal מחזיקה בנתח משמעותי. משחקי ה-MMORPG העיקריים לתכונות ההוצאות כוללים משחקים רבים בפרופיל גבוה כמו Call of Duty, Fortnite, GTA, Final Fantasy וכו'.

– באקוסיסטם המשחקים של צפון אמריקה, ספקי טכנולוגיה גדולים משקיעים במשחקים מקוונים, מה שמניע עוד יותר את צמיחת השוק באזור. לדוגמה, במאי 2020, אמזון הגבירה את התרחבותה לתעשיית המשחקים MMORPG עם שחרורו של Crucible.

קנה דוח זה (הצעה מיוחדת: קבל הנחה של 15% על דוח זה)

https://www.marketinsightsreports.com/report/purchase/07202153667?mode=su?Mode=VIIIXX

מהם גורמי השוק המוסברים בדוח?

פיתוחים אסטרטגיים מרכזיים : המחקר כולל גם את ההתפתחויות האסטרטגיות המרכזיות של השוק, הכוללות מו"פ, השקת מוצר חדש, מיזוגים ורכישות, הסכמים, שיתופי פעולה, שותפויות, מיזמים משותפים וצמיחה אזורית של המתחרים המובילים הפועלים בשוק בעולם קנה מידה אזורי.

מאפייני שוק מרכזיים:  הדו"ח העריך מאפייני שוק מרכזיים, כולל הכנסות, מחיר, קיבולת, שיעור ניצול קיבולת, ברוטו, ייצור, קצב ייצור, צריכה, יבוא/יצוא, היצע/ביקוש, עלות, נתח שוק, CAGR ורווח גולמי . בנוסף, המחקר מציע מחקר מקיף של דינמיקת השוק המרכזית והמגמות האחרונות שלהן, יחד עם פלחי שוק ותתי פלחים רלוונטיים.

כלים אנליטיים:  דוח שוק המשחקים של MMORPG כולל את הנתונים הנלמדים והמוערכים במדויק של שחקני מפתח בתעשייה והיקפם בשוק באמצעות מספר כלים אנליטיים. הכלים האנליטיים כמו ניתוח חמשת הכוחות של פורטר, בדיקת היתכנות וניתוח תשואות השקעה שימשו לניתוח הצמיחה של שחקני המפתח הפועלים בשוק. 

המחקר כולל נתונים היסטוריים מ-2015 עד 2020 ותחזיות עד 2025, מה שהופך את הדוחות למשאב רב ערך עבור מנהלי תעשייה, שיווק, מכירות ומנהלי מוצר, יועצים, אנליסטים ואנשים אחרים המחפשים נתוני מפתח בתעשייה במסמכים נגישים עם הצגתם ברורה טבלאות וגרפים.

תקשורת צור קשר:

אירפן טמבולי (ראש מחלקת מכירות) – דוחות תובנות שוק

טלפון: + 1704 266 3234 | +91-750-707-8687

sales@marketinsightsreports.com  | irfan@marketinsightsreports.com

 

 

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *