התקדמות טכנולוגית שוק וידאו בארגון ואפשרויות צמיחה עסקית 2021 | Cisco Systems, Polycom, Huawei, ZTE, Brightcove, Ooyala, Haivision, Kaltura, Avaya

הדו"ח מציג הערכה מעמיקה של שוק הווידאו הארגוני הכולל טכנולוגיות הפעלה, מגמות מפתח, מנהלי שוק, אתגרים, סטנדרטיזציה, נוף רגולטורי, מודלי פריסה, מקרי מקרה של מפעילים, הזדמנויות, מפת דרכים עתידית, שרשרת ערך, פרופילי שחקני מערכות אקולוגיות ואסטרטגיות. . הדו"ח מציג גם תחזיות לווידאו ארגוני משנת 2021 עד 2026. הדו"ח מכסה את הנתונים ההיסטוריים שלפני COVID-19, השפעת COVID-19 ופוסט COVID-19 (וירוס הקורונה) על אזורים ומדינות גדולות ועל העתיד מציינים את התפתחות התעשייה.

שוק הווידיאו הארגוני הוערך ב -16.20 מיליארד דולר בשנת 2020 וצפוי להגיע ל -48.37 מיליארד דולר עד 2026, ברמה של 20% CAGR במהלך תקופת התחזית 2021 – 2026.

שאל לעותק לדוגמה של דוח זה:

https://www.marketinsightsreports.com/reports/04192798909/global-enterprise-video-market-growth-status-and-outlook-2021-2026/inquiry?Mode=S48

הדו"ח מציג את הנוף התחרותי בשוק וניתוח מפורט מקביל של הספק/שחקני המפתח הגדולים בשוק. החברות המובילות בשוק הווידיאו הארגוני העולמי: Cisco Systems, Polycom, Huawei, ZTE, Brightcove, Ooyala, Haivision, Kaltura, Avaya, ThePlatform (Comcast Technology Solutions), Vbrick, IBM Cloud Video, Sonic Foundry, Arkena, Kollective, Qumu, Wistia, Vidyo, Agile Content, Vidizmo, MediaPlatform, Viocorp ואחרים.

ארגונים משתמשים בפתרונות וידאו ארגוניים כאמצעי יעיל לחיזוק שיתוף הפעולה בין כוח העבודה הגלובלי שלהם, שהניע עוד את צמיחת השוק. יתר על כן, בשנים האחרונות הופיע הסרטון הארגוני כמרכיב מכריע באסטרטגיות שיווק תוכן מוצקות. פיתוח רשתות אספקת תוכן (CDN) אפשרה אספקה ​​מהירה יותר של תוכן מולטימדיה באינטרנט וסיפקה לארגונים זרמי וידאו טובים יותר, מה שמניע עוד את צמיחת השוק.

התפתחויות אחרונות:

בנובמבר 2020 הודיעה אבאיה על הרחבת הזמינות של משרד הענן של Avaya, פתרון תקשורת מאוחד, המציע הודעות צוות, פגישות וידאו ומרכזיית ענן לחמש מהכלכלות הגדולות באירופה – אוסטריה, בלגיה, גרמניה, איטליה, וספרד, בדצמבר 2020.

באוקטובר 2020, מיקרוסופט הוסיפה מספר תכונות ביישומי Teams שלה, שימושיות לבתי חולים וארגוני בריאות אחרים, כולל ביקורים וירטואליים ושילוב אלקטרוני של שירותי בריאות (EHR), חבילות מדיניות של Teams, הודעות מאובטחות, תבניות צוותים ותיאום טיפול. ושיתוף פעולה.

באוגוסט 2020 הכריזה סיסקו על רכישת חברת BabbleLabs, המתכננת ומפתחת תוכנות תקשורת, כדי לשפר את חווית פגישת הווידאו של המשתמש.

באוקטובר 2020 חתמו Avaya ו- Tradewinds Brokerage על הסכם Master Agent להרחבת שוק פתרונות התקשורת ושיתוף הפעולה של Avaya והקמת זרמי הכנסה חדשים, שחוזרים על עצמם באוסטרליה.

במאי 2020, IBM השיקה ניסיון חינם מורחב של פלטפורמת הזרמת הווידאו שלה בשיתוף עם סיסקו. שיתוף פעולה זה יאפשר ללקוחות להזרים פגישות Cisco Webex בשידור חי באמצעות פלטפורמת הזרמת הווידאו של IBM ב- IBM Watson Media.

באוקטובר 2019, LaunchPoint, של חברת Marketo, חברת Adobe, שיתפה פעולה עם ברייטקוב, ספקית מובילה של שירותי וידאו מבוססי ענן. ברייטקוב תהיה שותפה להאיץ עבור לקוחות Marketo Engage המעוניינים לשלב נכסי וידאו באסטרטגיות השיווק שלהם.

שוק הווידיאו הארגוני העולמי מחולק לפי סוג מוצר ויישומים:

דו"ח זה מפלח את שוק הווידאו הארגוני העולמי על בסיס סוגים :

פלטפורמת וידאו ארגונית

נקודת סיום של ועידת וידאו בארגון

על סמך היישום , שוק הווידאו הארגוני העולמי מתחלק ל:

תאגיד

מֶמְשָׁלָה

חינוך

מדיה ובידור

אַחֵר

ניתוח אזורי לשוק הווידיאו הארגוני:

צפון אמריקה (ארצות הברית, קנדה ומקסיקו)
אירופה (גרמניה, צרפת, בריטניה, רוסיה ואיטליה)
אסיה-פסיפיק (סין, יפן, קוריאה, הודו ודרום מזרח אסיה)
דרום אמריקה (ברזיל, ארגנטינה, קולומביה, וכו ')
המזרח התיכון ואפריקה (סעודיה, איחוד האמירויות, מצרים, ניגריה ודרום אפריקה)

עיון בתיאור הדוח ותוכן החומר:

https://www.marketinsightsreports.com/reports/04192798909/global-enterprise-video-market-growth-status-and-outlook-2021-2026?Mode=S48

השפעת דו"ח שוק הווידאו הארגוני:
הערכה מקיפה של כל ההזדמנויות והסיכונים בשוק הווידאו הארגוני.
-לימוד מפורט של אסטרטגיות עסקיות לצמיחת השחקנים המובילים בשוק Enterprise.
-מחקר מכריע על חלקת הצמיחה של שוק הווידיאו הארגוני לשנים הקרובות.
-הבנה מעמיקה של מנהלי התקנים ספציפיים לשוק הארגוני וידאו, אילוצים ושווקי מיקרו מרכזיים.
-רושם חיובי בתוך הטרנדים הטכנולוגיים והחדשים ביותר בשוק בשוק הווידאו Enterprise Enterprise.

מהם גורמי השוק המוסברים בדוח?

-התפתחויות אסטרטגיות מרכזיות: המחקר כולל גם את ההתפתחויות האסטרטגיות המרכזיות של השוק, הכוללות מו"פ, השקת מוצרים חדשים, מיזוגים ותשובות, הסכמים, שיתופי פעולה, שותפויות, מיזמים משותפים וצמיחה אזורית של המתחרים המובילים בשוק הפועלים בעולם בקנה מידה אזורי.

-תכונות שוק מרכזיות: הדוח העריך תכונות שוק מרכזיות, כולל הכנסות, מחיר, קיבולת, שיעור ניצול קיבולת, ברוטו, ייצור, קצב ייצור, צריכה, יבוא/יצוא, היצע/ביקוש, עלות, נתח שוק, CAGR ושוליים ברוטו. . בנוסף, המחקר מציע מחקר מקיף של דינמיקת השוק המרכזית והמגמות האחרונות שלהם, יחד עם פלחי שוק ותתי פלחי משנה רלוונטיים.

-כלים אנליטיים: דו"ח שוק הווידאו הארגוני העולמי כולל את הנתונים הנחקרים וההערכים המדויקים של שחקני המפתח בתעשייה והיקפם בשוק באמצעות מספר כלים אנליטיים. הכלים האנליטיים כגון ניתוח חמשת הכוחות של פורטר, ניתוח SWOT, מחקר היתכנות וניתוח תשואות השקעה שימשו לניתוח הצמיחה של השחקנים המרכזיים הפועלים בשוק.

התאמה אישית של הדוח: ניתן להתאים דוח זה בהתאם לצרכיך עבור נתונים נוספים עד 3 חברות או מדינות או 40 שעות אנליסטים.

אנא צור קשר עם צוות המכירות שלנו ( sales@marketinsightsreports.com ).

עלינו:

MarketInsightsReports מספקת מחקר שוק מסונכתי על אנכיות בתעשייה, כולל שירותי בריאות, טכנולוגיית מידע ותקשורת (ICT), טכנולוגיה ומדיה, כימיקלים, חומרים, אנרגיה, תעשייה כבדה וכו '. כולל תחזיות סטטיסטיות, נוף תחרותי, פילוח מפורט, מגמות מרכזיות והמלצות אסטרטגיות.

צור קשר:

אירפאן טמבולי (ראש מכירות) – דוחות תובנות שוק

טלפון: + 1704 266 3234 | +91-750-707-8687

sales@marketinsightsreports.com  | irfan@marketinsightsreports.com

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *